Scenarij:  Giancarlo Berardi
Crtež:  Ivo Milazzo
Naslovnica: Ivo Milazzo
Ken Parker Duga puška naslovnica

Kod starijih čitača i sakupljača stripova, odraslih na Zlatnoj seriji u bivšoj državi, prema njihovim riječima, vladalo je pravilo gdje bi se redovito u širokom luku zaobilazio strip Ken Parker dok bi se ostali junaci te edicije (Tex, Blek, Zagor) cijenili i bili na većoj vrijednosti. Ti isti sakupljači i čitači, sada sa kojom godinom viška uviđaju tadašnju nezrelost i sa velikim poštovanjem se odnose prema strip junaku Kenu Parkeru.

Avanture Kena Parkera započinju stripom Duga puška kojeg su 1974. kreirali strip crtač Ivo Milazzo i scenarist Giancarlo Berardi za izdavačku kuću Bonelli editore. Ono što razlikuje ovaj serijal od ostalih ovog izdavača je određena realističnost i bliskoća s realnim problemima svakodnevice. Glavni junak Ken Parker slojevita je ličnost s svojim vrlinama i manama. Strip kao takav, uglavnom rađe prigrle nešto stariji čitatelji.

Prva epizoda Duga puška, započinje dolaskom dvojice braće (Ken i njegov mlađi brat) trgovcu krznima kako bi utržili krzna. Tada upoznajemo glavne likove, da bi ubrzo, odlaskom od trgovca dvoje braće bilo napadnuto i pokradeno u zasjedi. Mlađi brat je ubijen a Ken ogorčen njegovom smrću odlazi u potragu za njegovim ubojicama u želji za osvetom i pravdom. Put ga vodi do vojne utvrde kamo su se očito razbojnici zaputili. Tada se sama priča produbljuje, gdje uz osnovnu radnju praćenja i lova na ubojice još imamo i sukob između vojske i indijanaca. U svakom pogledu, dojmljiva epizoda koja nas uvodi u ovaj fantastičan serijal.

Crtež je lijep, realističan, nekako slobodan, lepršav. Lijepo je promatrati kako je Millazo postigao upotrebom crnih i bijelih elemenata vrlo izražajan likovni svijet. Također, vrlo lijepa naslovnica u tehnici akvarela.

Strip bih svakako preporučio nešto starijim obožavateljima stripova kao što su Tex, Zagor te ostalih Bonellijevih junaka. Također, svim ljubiteljima kvalitetnih pustolovnih priča.