Strip recenzija: Ken Parker - Duga puška

Sviđa ti se? Javi ostalima!

Scenarij:  Giancarlo Berardi
Crtež:  Ivo Milazzo
Naslovnica: Ivo Milazzo
Ken Parker Duga puška naslovnica

Kod starijih čitača i sakupljača stripova, odraslih na Zlatnoj seriji u bivšoj državi, prema njihovim riječima, vladalo je pravilo gdje bi se redovito u širokom luku zaobilazio strip Ken Parker dok bi se ostali junaci te edicije (Tex, Blek, Zagor) cijenili i bili na većoj vrijednosti. Ti isti sakupljači i čitači, sada sa kojom godinom viška uviđaju tadašnju nezrelost i sa velikim poštovanjem se odnose prema strip junaku Kenu Parkeru.

Avanture Kena Parkera započinju stripom Duga puška kojeg su 1974. kreirali strip crtač Ivo Milazzo i scenarist Giancarlo Berardi za izdavačku kuću Bonelli editore. Ono što razlikuje ovaj serijal od ostalih ovog izdavača je određena realističnost i bliskoća s realnim problemima svakodnevice. Glavni junak Ken Parker slojevita je ličnost s svojim vrlinama i manama. Strip kao takav, uglavnom rađe prigrle nešto stariji čitatelji.

Prva epizoda Duga puška, započinje dolaskom dvojice braće (Ken i njegov mlađi brat) trgovcu krznima kako bi utržili krzna. Tada upoznajemo glavne likove, da bi ubrzo, odlaskom od trgovca dvoje braće bilo napadnuto i pokradeno u zasjedi. Mlađi brat je ubijen a Ken ogorčen njegovom smrću odlazi u potragu za njegovim ubojicama u želji za osvetom i pravdom. Put ga vodi do vojne utvrde kamo su se očito razbojnici zaputili. Tada se sama priča produbljuje, gdje uz osnovnu radnju praćenja i lova na ubojice još imamo i sukob između vojske i indijanaca. U svakom pogledu, dojmljiva epizoda koja nas uvodi u ovaj fantastičan serijal.

Crtež je lijep, realističan, nekako slobodan, lepršav. Lijepo je promatrati kako je Millazo postigao upotrebom crnih i bijelih elemenata vrlo izražajan likovni svijet. Također, vrlo lijepa naslovnica u tehnici akvarela.

Strip bih svakako preporučio nešto starijim obožavateljima stripova kao što su Tex, Zagor te ostalih Bonellijevih junaka. Također, svim ljubiteljima kvalitetnih pustolovnih priča.

Sviđa ti se? Javi ostalima!

Budi u toku, prati nas na fejsbuku