PINTU TERLARANG(2009) + DEAD TIME: KALA (2007) - Joko Anwar: Bang, bang, you are dead, Takashi Miike

I dok mili nam Takashi nakon Sukiyaki Western Django posustaje, nova zvijezda azijskog filma je već tu. Joko madafakin Anwar, dame i gospodo!!!

Dead Time: Kala (2007) je bolesno dobar!!! Još uvijek azijska kinematografija muku muči sa teatralnom glumom, ili im je to , jebi ga, urođeno - ali na stranu to. Ovaj film je ravan usporedbi kad muškarac svrši a ostane u stanju erekcije i želi još!!! Neonoar na azijski način. nikad nisam bio fanatik za filmovima s tog područja, ali Joko Anwar je brilijantan.

Pintu terlarang (2009)a.k.a. Forbidden Door je takođe maestralan, samo što mu nad glavom visi prokletstvo prethodnika. Možda je malo spor u razvijanju radnje, ali scena večere pred kraj filma ulazi u anale filmske umjetnosti. Volio bih da je Yann Tiersen pisao muziku za ovo.

ocjena
Dead Time: Kala 9 / 10
Pintu terlarang 8 / 10

SALT - Anđa ima pišuuuuuuuu

"Bornov identitet" na ženski način. Samo, gluplji. Mnogo gluplji. Može se skontat' odmah i prije gledanja, da film baš neće, hmmm.. ostaviti upečatljiv trag u našim sladostrasnim dušama željnim kulturnog uzdizanja.
Ali, ako nije bilo uzdiZanja, moglo je makar biti uzdiSanja, majku mu! Ovde ni toga nema. Umjesto jebozovne žene Breda Pita i njenih vitkih nogu, ja sam stekao utisak da gledam Madonin koncert, sa sve presvlačenjima i promjenama imidža. Tako imamo Anđu kao dugokosu pin up plavušu. Pa crnokosu vamp Anđu. Imamo i kratko ošišanu sajber pank heroinu, pogađate - opet Anđu. No to nije kraj. Imamo i Anđu prerušenu u muško! Anđa ima pišuuuu, Anđa ima pišuuuu!!!!
Oh, da ne zaboravim - imamo Anđu Spajder(vu)mena, koja skače sa sprata na sprat iznad lifta, pošto je valjda fizički nemoguće (to i Anđa zna) sa šestog sprata doskočiti na lift u prizemlju, bez smrtnih rana, mila nam Anđa skače kroz prostor lifta i to bez Spajdermenove mreže, hvatajući se za neke gelendere aproksimativne debljine od 3 milimetra, dovoljne samo palcem od noge da se osloni...ali to njoj ne smeta, naravno. Uh, bilo bi nepravedno spomenuti, i Anđu Hudinija, pošto se, budući da je zarobljena - oslobađa jednostavnim skokom u hladno jezero iz helikoptera (da, iz helikoptera) sa lisicama na rukama. Naravno u trenutku kad izronjava, već se oslobodila lisica.
Ne znam...budući da sam nešto načuo o njenom sledećem filmu koji planira da snimi, plašim se da će biti još gori od ovog, ako je to ikako moguće. Nikad se nije mogla ubrojiti u neke, nazovimo to zahtijevne uloge...ali majku mu makar smo se nogu a vala i sisa nagledali. Ovaj film toplo...ne, ne..vruće ne preporučujem jer joj ni noge nećete vidjeti kako treba.
Ipak, dajem ocjenu 3/ 10, koju će svaki njen film po difoltu dobiti, barem zbog bludnih usta, da se diplomatski izrazim.

THE MAN FROM EARTH - ČO'EK SA ZEMLJE

VAKOI TVRDI NOVI ČLAM OVE MALE ZAJEDNICE KOA SE BAVI VILMSKIM HAJIKU RECEMZIAMA, GRUBE PREMOĆNI:
Radi se o jednom ultra jeftinom filmu. Kažu da su potrošili 200000 dolara na njegovo pravljenje, mada Ja lično mislim da je režiser lapio bar pola od tih para. Sjajan pristup i čestitke režiseru. Oni obično samo režu i seru, ali ovaj baja jednostavno nije imao prostora za to jer su scenario i sama priča fenomenalni.
To je u suštini i jedino što ovaj film ima (što je i normalno budući da je direktor potrošio pola para na svoje ćefove). Priču, koja te za čas izmesti sa tvoje stolice ispred računara i posadi na kamin u kući glavnog baje u filmu. Fikcija bez specijalnih efekata koja će definitivno kod većine pokrenuti neka od krucijalnih pitanja. (Dobro, sad malo serendaš - prim.(k)ur.)^^^NAPOMENA 1^^^
E sad, koliko je ovaj film dobar, ili koliko smo mi puni predrasuda, ja ne znam. U svakom slučaju, definitivno vredi pogledati.
^^^NAPOMENA 1^^^<"prim.(k)ur." ne znači da primiš kur**, nego "primjedba urednika", tj.mene>

OCENA 9/10