SUGARHOUSE (2007) - Englezi to rade sa stilom...
Odličan engleski film. Jedan od najboljih koje sam pogledao ove godine. Ashley Walters je u ulozi narkomana zajebao i na ovim prostorima čuvenog Pikca iz "Vratiće se rode". Jako obična a zajebana priča sa društvenih margina. Čak i vizuelno se može povući paralela sa novobeogradskim blokovima. Preporuka na kvadrat! Doduše na imdb je dobio ocjenu 5.9, ali znaju i oni nekad zasrati s ocjenama.
ocjena 8.5 / 10

FROM PARIS WITH LOVE (2010) - udri Mujo u šargiju...
To se traži!!! Mozak na pašu i gledanje u šareni ekran. Travolta nosi film, dok su drugi prilicno blijedi, ali i kao takav, moze da posluži za onaj klasični termin npr četvrtkom uvece na tv Pink oko 22h. Predvidljiv adrenalinski scenario. Više manje se Travolta specijalizirao za ove uloge frikova, koje su nekad po pravilu zapadale Nikolasa Kejdža. Može se pogledati, što ne znači i da vele vrijedi, ali bolje to nego gledati umjetničke psiho drame nezavisne čečenske produkcije.
ocjena 6 / 10

STEAM EXPERIMENT (2009) - Zašto neprijateljima Vala Kilmera u filmovima neko konačno ne doturi prave metke???

Sve filmove iz poslednje decenije u kojima na špici vidite ime "Val Kilmer" slobodno izbrišite iz kompjutera prije nego što i vidite naslov! Doduše, za razliku od mnogih loših filmova u kojima je glumio-ovaj nije loš...nego je očajan!!! Moooožda bi film zasluzio prelaznu ocjenu da je u njegovoj ulozi bio Kevin Spacey a na mjestu policajca onaj stari Harvey Keitel. Ovako, film je tanak kao maslac na izbjegličkom sendviču.
ocjena 1.5 / 10

THE KILLING ROOM (2009) - hajde da vam ispričam priču koju već znate...

Milijardu puta već viđena priča sa milijardu puta ponavljanim replikama uz milijardu puta viđen kraj. Za utjehu, gluma je fantastična...ukoliko vam je parametar dobre glume npr film Slatko Od Snova" Dragane Mirkovič.
Ok. Serendam. Nije baš toliko iritantan. Zato je ocjena 3 / 10.

Teodor Toza Radović