Kada mi je stigao EP " Scars of reality", nevoljno sam ga ubacio na playlistu, pustio, u isto vreme pokušavajući da razlučim da li više volim kruškaste ili jabučaaste sise dok se moja "šefovica" razmaženo valjala po krevetu predući umiljato kao kakva mačka. Činjenica da od srednje škole nisam slušao death metal ulila mi je sumnju da ću uopšte uspeti da pronađem nešto...vredno pisanja. Uvodna numera mi je otvorila apetit ..."Hell season". Istog momenta, setio sam se srednje škole i svih bendova koje sam cenio...a refren. Refren me je oduvao. Već posle prve stvari znao sam da sa bečejcima nema zajebancije...opustio sam se, počeo da uživam i polako se bacio na proučavanje tog para vitkih nogu moje drage gošće. Koža joj je mirisala na krv i pesak. Postoji nešto neprejebivo dobro u slušanju muzike benda "bloodline". Kreativan vid svirke i rifova, organizovanih u skladne pesme....kao i gomila emocija nagomilanih u svakom minutu, govore dosta toga.

Pričaju životnu priču koja te prosto tera da se naježiš... Nešto slično kao i ženska leđa dok ih nežno milujem guščijim perom..samo bolje. Pesma "What went wrong" uveliko je ispunila prostoriju svojim žestokim rifovima i beatovima. Twin vokali. Podsećaju me na dva demona koji su se ugnezdili nekom nesretniku u glavu....terajući ga u ludilo. Zajedno sa nestašnim ženskim jezikom koji mu uporno vršlja oko desne bradavice, izazovno grickajući alku koja prolazi kroz istu.. Pesma je pronašla svoj sklad negde između brutalnosti i nežnosti... Čista alhemija...99.9 zlato ili zlatni lančić malo iznad njenih bujnih mlečnih sisa koje sam uvatio da grickam i ljubim sa entuzijazmom mladog bikčića. Naslovna numera puna je interesantnih melodija kao i teških deonica koje podsećaju na mučno tegljenje masivnog plakara na drugi kraj sobe. Sviđaju mi se začini new age death metal fazona, vešto ubačeni na prava mesta u pesmi. Podseća na meni toliko omiljenu skandinavsku školu svirke. Pesma je u meni probudila mnoge misli i uspomene koje su mi se migoljile u glavi kao pijavice u tegli...ili kao vrh mog jezika oko Njenog pupka.. Mirisi i Bloodline nisu mi davali da odlutam iz tog momenta. "Five fingers crawl", oduševila me je sa uvodnim rifom, gitarskom temom pesme. Prosto rečeno, odličan old school. Ložačka i napaljiva stvar., siguran sam da je ludnica kada se napanji megaglasno ili uživo na svirci. Dala mi je poleta svakako dok sam se uporno trudio da sklanjam roze latice horizontalnim pokretima jezika ne bi li zabo pupoljak. Ume da bude komplikovano uz silno meškljenje i vrpoljenje njenih kukova i nogu. Da pogodili ste...death metal je u stvari jako romantična muziika. Ali sigurno niste znali da je ovo u stvari pesma grupe "Danzig". Čista petica za zbor. Instrumental "infinity" ponudio je odličan "drive" za celu situaciju. Fantastičan razvoj muzike i melodični delovi su super. Blagi ženski uzdasi su dodali posebnu aromu ovom instrumentalu....Odjednom, strefilo me je po sred tintare, i momentalno sam ustao i dovukao se do kompa. Morao sam da upoznam ove momke i da proćaskam sa njima... Tačno sam znao šta ću da napišem...

Prvo i osnovno. Bend "Bloodline" vrlo dobro zna kako da napravi death metal muziku a da, pri tom, ne usere stvar sa preterivanjem i megalomanijom kako to čine mnogi moderniji bendovi. Ili predrkaju brzinu tako da se ne čuje ni jedna nota...ili zaseru stvar sa pretereanim komplikovanjem i gitarskom masturbacijom.. Dakle , Bečejci to rade skladno i sa ukusom. Svaka pesma ima distinktivni zvuk i melodije koje se urezuju u glavu. E to je kvalitetan i zreo bend.Polako sastavljam pitanja i vrtim u glavi melodiju iz pesme "What went wrong " 3 : 31. minut.

HC: Ćao Aleksandre..., za početak, reci mi koje je najluđe sranje u koje ste upali prilikom vašihputovanja i turneja. Svaki bend ima svoju priču..
B: Najluđe sranje, hmm...pa i nije bilo nekih velikih sranja, sve je uobičajeno...kvar kola negde u nedođiji, vožnja u pijanom stanju, zajebavanje murije, gubljenje u toku puta, nestanak opreme i tako to.

HC: Šta bend svima vama predstavlja u životima?
B: E sad, šta nam predstavlja bend, teško je reći ukratko i nije zahvalno da govorim u ime ostalih članova, ali pošto ih dobro poznajem i pošto sjajno funkcionišemo kao drigari i kao bend, mislim da nam je filozofija slična...dakle, bend nam je najbitnija sporedna stvar u životu, kažem sporedna stvar, samo zato što ne zivimo od istog, i bez obzira na to, veliki deo slobodnog vremena i veliki deo novca, kog inače nema puno, ulažemo u bend, dajemo bukvalno poslednji dinar za bend, tako da su motivacija, entuzijazam i ambicija na vrlo visokom nivou, novac uopšte nije bitan, sve što radimo, radimo zbog ideoloških ubeđenja.

HC: Ok, reci nešto više o bendu.
B: Bend je osnovan 2004, ali je zapravo postao aktivan tek 2010. godine. Naziv benda proistekao je iz slučajne konstatacije, da su dvojica gitarista, ujedno i osnivača benda Zoran Aleksandrić i Bojan Vučković, rodjeni istog dana, meseca i godine. Tokom godina, Bloodline je imao mnogo zapaženih koncerata, kao i nastupa na festivalima u Srbijii i inostranstvu. Bloodline je pretrpeo mnoge izmene, kako u svom zvuku, tako i u sastavu. Značajnim izmenama članova benda 2010. godine desio se veliki pomak. Dolaskom pevača Demijana Svirčevića i bubnjara Aleksandra Fekete nastale su nove ideje i postavljene nove smernice u kom bi se pravcu bend trebao dalje razvijati. U Julu 2011. godine Demijan Svirčevć napušta bend. Na njegovo mesto dolazi Karolj Burai - Khargash (Obscured, Mad & Goya, BANE), dok su polovinom 2012. godine umesto Zorana Aleksandrića i Bojana Vučkovića u bend došli Daniel Mesaroš (Mechanism) i Atila Nađ. Bloodline je u Maju 2010. godine objavio svoj prvi demo u sopstvenoj produkciji pod nazivom "Bound Between” na kom se nalaze tri pesme, od kojih se " I Am Your Name” našla na vol. 3. kompilaciji muzičkog magazina “ Nocturne”, pomenuti demo je u istom časopisu dobio recenziju i pozitivnu kritiku. Sa istog demo snimka pesma "Lessimpotanthing" našla se na kompilaciji švajcarske izdavačke kuće "Miner Recordings", pod nazivom "Invasion From the East". Pod etiketom švajcarske izdavačke kuće “Miner Recordings”, u novembru 2012. godine Bloodline je izdao EP “Scars of Reality”. Krajem Marta, početkom Aprila ćemo snimati spot za stvar What Went Wrong sa novog EP-a, na kojoj je gostovala Alisa Cerić (Scaffold/Carved).

HC: U jbte, pa to mi je ortakinja...bravo Alisa!

Bend je. kao što sam i mislio, pokupio sve dobre kritike gde god sam gledao. Svaka im čast. Video sam da na stranici benda http://www.facebook.com/pages/Bloodline-Serbia/118340014892894 da imaju i finog "mercha" u prodaji. Hvala vam što ste me oraspoložili i vratili mi veru u death metal koju sam davno izgubio. Jedva čekam live nastup pa da pišem o njemu. Ili pak, da se lomim u prvim redovima.

razgovarao i recenzirao: Marko Albijanić