2012 (2009) - smak svijeta je blizu, sudeći prema tome kakve filmove snimaju, i zaslužili smo.

Ovaj film je toliko glup, da ću vam ga odmah ukratko prepričati, a niko mi ne može reći da mu spoilerovanjem kvarim zabavu, jer zabave u ovom filmu ionako nema!
Elem, eto desi se smak svijeta a Kjuzak je mangupski simpatični rastrojeni lik, u kakvog se sve tinejdžerke zaljubljuju, a kad uđu u dvadesete bježe od takvih ko đavo od krsta. On, dobričina kakav jeste (u filmu), spašava svoje dijete, svoju bivšu ženu i njenog muža, čineći čuda koja inače samo na filmu i rade te simpatične rastrojene dobričine. Na kraju se desi happyend, žena ga voli ponovo, dijete nikad nije ni prestalo..a onog tamo muža ko jebe (da ne spoilerujem previše).
I to bi bilo to OSIM ludački dobrih makro scena gdje priroda jebe mater planeti i sve se ruši i nestaje. Zbog ovih filmova vrijedi smotati džoint i platiti bioskopsku kartu, pa ovim putem molim producente filma da isjeku ove scene i produže ih s nemontiranim materijalom na makar pola sata, pa da time travopučačima daju fantastično trip zadovoljstvo gledanja.
Ako ne duvate vutru, ovaj film će za vas biti potpuni promašaj. A, kad malo bolje razmislim - i ako duvate isto vam se 'vata. Ko će napušen gledati film od dva sata zbog 5 minuta ludilo dobrih scena.

ocjena 9 / 10 za scene i 1 / 10 za film.

ZAPRESHCHENNAYA REALNOST (2009) - vid' me, majko! Sin ti je režiser!!!

Bio jednom jedan Rus. Nazvaćemo ga Konstantin Maximov. Pošto su mrski kapitalisti švercovanim kanalima iz Ukrajine dovozili krompir bez plaćenog poreza, mladi Konstantin je polako ostajao bez posla, budući da je on na pijaci radio samo sa autentičnim ruskim krompirom, koji je bio skuplji a i manje kvalitetan od ukrajinskog.
Zato je mladi Konstantin sve manje vremena provodio na pijaci a sve više uz svoj dvd plejer, kupljen na crnom tržištu, gledajući piratske kopije Matriksa i uradke njegovog mnogo genijalnijeg zemljaka pod imenom Timur Bekmambetov koji je napravio epohalnu Noćnu i Dnevnu Stražu. Pod uticajem alkohola i lakih droga u mladom Konstantinu se razvio onaj slovenski inat koji bi preveden na naš jezik glasio otprilike "e nećeš majci..." pa je i on odlučio da postane ni manje ni više nego režiser! Režiser, 'leb te jebo, nego šta!!!

Prodao je sav krompir i od toga kupio zbirku priča Vasiliya Golovacheva, zatvorio oči, upro prstom u sadržaj i izabrao da ekranizuje Vasiliyevu priču "Zapreshchennaya Realnost". Prodao babinu vikendicu i Moskvič od ujke (a nije Vanja!). Stavio stan od roditelja pod hipoteku i digao kredit u banci da isfinansira film. Rezultat je katastrofalan. O nedorečenosti kao o "legitimnom umjetničkom izrazu" da i ne pričam. Bože, zašto svi mrsomudi, kad nemaju ideja, bilo da se radi o filmu, muzici ili književnosti, vole da ga zakukulje i zamumulje, da bi poslije mogli pričati o "višim nivoima percepiranja sopstvenog djela"...ukratko - kvaziumjetničko đubre od filma.

ocjena 2 / 10 (zbog par, skoro pa zanimljivih specijalnih efekata)

THE GRAVES (2009) - halo..Karpenter оđe! ...Ma koga ti lažeš, plagijatoru!

Evo 'vako...u ovom filmu imamo dvije sestre koje zalutaju u jedan grad gdje niko nije normalan. Jedna je sisatija i hrabrija, a druga (mlađa, naravno) je malo manje sisata, i malo više plačipička... I tu se oni bore sa cijelim gradom bombama, bombicama, pištoljima strojnicama, ova mlađa malo više kuka ali je starija seka stalno ohrabruje onim "Nike" frazama tipa "just do it (sister)" i...jebem li ga, gledao sam ga juče, pa mi je već izvjetrio iz glave. Uglavnom, čini mi se, na kraju pobijedi dobra strana naravno, ali ima onaj zadnji kadar filma u kojem se vidi da zlo nije umrlo, a taj kadar se stručno zove "da vidimo ako se raja napali, da ostavimo prostora za nastavak".
Scenario filma je dosta originalan, kao naravno i svi drugi filmski segmenti koji krase ovo nadahnuto djelo. dajem OCJENU 2 / 10 isključivo zbog sisa.

Vala, ne znam što bi ga skidali kad sam vam ga evo prepričao ovde, ali ako baš neko mora da bira između ribanja javnog wc-a (a.k.a. klozeta, a.k.a. ćenife) ili gledanja ovog filma, siguran sam da će napraviti pravi izbor. Po meni je biranje ove druge od navedenih opcija - greška. A vi, kako hoćete.

Teodor Tozza Radović